עיצוב גופי תאורה

עיצוב גופי תאורה

עיצוב גופי תאורה הוא מקצוע מלא באתגרים ובסיפוק. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לעצב מגוון רחב של גופים איכותיים, כך שכל אחד יכול לבחור את גופי התאורה המתאימים לצרכיו האישיים. לפניכם רשימה חלקית של גופי התאורה הקיימים היום בשוק:

  • גופי תאורה תלויים מהתקרה - נברשת מעוצבת בעלת נוכחות פיסולית, אומנותית המפיצה אור סביבתי ובדרך כלל ניתנת לוויסות על-ידי עמעם ואז אפשר להגיע לעוצמות אור רכות ונעימות. עשויה מחומרים מגוונים כמו זכוכית, קריסטל, בד, פלסטיק, נחושת, ניקל, כרום ופליז,כאשר זה האחרון מאוד אופנתי השנה. מופיעה בסגנונות, גדלים, מרקמים, צורות וצבעים אינספור. חשוב להתאימה סגנונית לכלל האלמנטים בחלל.
  • גופי תאורה צמודי קיר - קרוב לתקרה כאפלייט - מקרין אור לתקרה החוזר לחלל באופן עקיף או כגוף הממוקם באמצע הקיר המפיץ אור למעלה, למטה,לצדדים ולכל הכיוונים. הגוף דקורטיבי המקרין אלומות בהתאם לעיצובו. ישנם כאלה השולחים אלומה צרה למעלה ולמטה או רק למטה ממוקדת על תמונה. גוף כזה יבוא כתגבור לאור הכללי. המבחר מגוון ועשיר ביותר.

  • גופי תאורה ניידים - מנורה עומת על חצובה או זרוע ארוכה מתכווננת. ממוקדת מטרה.

  • מנורות קריאה - מנורת שולחן או שידה בעלת אהיל. מקנה אווירה רכה ורומנטית. גוף כזה מאפשר גמישות בעצוב. המגוון מרשים בהיקפו.

  • גופי תאורה שקועי תקרה - איננו בולט לעין, מאפשר עצוב נקי ומינימליסטי, לא מסנוור, מאפשר הגדרת אזור בחלל. נותן תאורה כללית. מאפשר הדגשת נברשת מעוצבת. מופיע בגדלים, צורות וחומרים שונים, מתאימים לו נורה בטמפרטורת צבע הנחוצה לחלל.

  • גוף שקוע רצפה - מוגן מים. בדרך כלל צמוד לקיר לצורך הדגשתו והפיכתו לפיסולי.

  • גופי תאורה תלויים פסי צבירה – על מסילה מחוברים לאותו מעגל חשמלי. נתן לנייד את הגופים על פי הצורך. אורך המסילה מותאמת לצרכינו. ספוטים ממוקדי מטרה לפי זווית וטמפרטורת צבע. יש להקפיד בספוטים לד ב-CRI גבוה, מעל 90.

  • גופי תאורה מוגני מים נייחים - לרצפת מסדרון, לחניונים, לקירות חוץ, פרגולות, חומות, שבילים, ברכות וגינות.
    קיימים גופי תאורה מוגני מים ניידים בעלי דוקרן נעיצה בקרקע.

  • תאורת לד נסתרת - פסי לדים קשיחים בתוך שקע מובנה מראש בתקרה סמוך לקיר. מפיץ אור עקיף, ירך, נעים ומסתורי.

לקבלת מידע נוסף אודות עיצוב תאורה בהתאמה אישית לצרכים שלכם - צרו קשר עם יועצי התאורה המומחים של לד לייט ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

 

 

עיצוב גופי תאורה במתחם האירועים לה וידה
עיצוב גופי תאורה לאולמות אירועים
עיצוב גופי תאורה לאולמות אירועים

עיצוב גופי תאורה לאולמות אירועים